09 november 2016

YSB - ETT UNDERBART HOTELL OCH SPA


Nu har det snöat 2 dygn i sträck, ingen snöstorm eller så, men snön fortsätter falla
och därmed inleds det vanliga kaoset med försenade/inställda bussar och tåg och 
gator som glöms bort när det ska plogas (ja, det är vår gata alltså - precis som vanligt...)

Men när man väl har tagit sig hem är det ju ändå lite mysigt, att sitta och ha 
det varmt och skönt framför brasan och titta på den vita vintervärlden utanför.

Lite tidigt med snö för min del, men det kommer ju garanterat regna bort ganska snart,
så det är väl lika bra att passa på att njuta istället. Det är ju trots allt ganska vackert!















 
På det här fantastiska stället tillbringade jag ju några dagar under ledigheten förra veckan. 
Jag tyckte det var sååå underbart, rummet, miljön, personalen, maten, ja allt var helt fantastiskt!
Jag längtar verkligen efter att åka tillbaka!! 

Jag kan tänka mig att det är underbart även på sommaren, när man kan sitta ute, 
tillbringa tid på stranden  och förstås bada både i havet och utomhuspoolen. 
Men det känns ju väldigt långt att vänta till sommaren... 
Kanske, kanske kan det gå att få till ett besök innan dess...?!




6 kommentarer:

  1. Där är både mysigt och hur fint som helst. Det hade jag behövt nu känner jag. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vi fick en hel del snö i onsdags och då höll jag mig från vägarna!!
    Bussarna gick inte och plogbilarna hann inte med.
    Men ljust och fint blev det!

    Ha det toppen!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Här har det inte kommit en gnutta snö, men det är kallt. En helg på spa hade jag gärna spenderat just nu.....förstår att du längtar tillbaka. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Åh! Sååå härligt! Lustigt, men jag och dottern pratade om SPA just idag:)

    Och här var bussarna inställda idag, pga halka iofs...

    KRAM <3

    SvaraRadera
  5. Åh ser helt underbart ut! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!