19 januari 2016

GRÅTT ISTÄLLET FÖR VITT


Nybäddat i sängen, jag verkligen ääälskar doften av nytvättat,
så jag har längtat efter att få gå och lägga mig och sova nästan hela dagen :)

Dessutom är jag så nöjd med att vi målade grått i sovrummet, 
annars har vi ju bara vita väggar. Jag vill att huset ska vara så ljust
som möjligt, men i sovrummet gör det ju inget om det är mörkare.
Känns bara mysigare och mer ombonat. Och vi har ändå morgonsol, så när
man ska vakna blir ljust ändå (ja, inte nu på vintern förstås, men då hjälper
det ju inte vilken färg man än har på väggarna!)








Redan onsdag i morgon, hoppas ni har en bra vecka!



4 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att krypa ner i en nybäddad säng. Grått är snyggt, riktigt fint.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Grått är snyggt! Vi har en ljus grå ton på väggarna i hall och trapp mm. Skulle vilja ha en mörk grå i sovrummet men det får bli ett senare projekt.

    Vad mysigt ni haft det i Spanien!! Vi ska ev åka någonstans i slutet på sommaren innan skolan börjar eller höstlovet men då är det som dyrast. VI firar 20 år i år och M fyller 18 så då tyckte vi att en resa vore kul! Men man måste ta hänsyn till skolan. M går ju då sista året på gymnasiet. Oj oj redan sista! Vart tog första året vägen??

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Tack för ditt besök hos mig! :-)
    Jorden och stenarnas färger är så behagligt i inredning. Fint med de grå väggarna. Ha en fin tisdagskväll.

    SvaraRadera
  4. Hejsan :) Hittade hit och ville passa på att säga att du har en jättefin blogg :) Hoppas du får en fin onsdag.

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!