30 mars 2015

EN SEN VÅFFELDAG


I år missade vi faktiskt att göra våfflor på våffeldagen :o
Vet inte om det nånsin hänt tidigare....

Men det har vi tagit igen nu i helgen :)
Och det var precis lika gott som vanligt, även om det var fel dag!

Fast egentligen finns det väl ingen "fel" dag för våfflor...?













Nu har barnen påsklov här. Nåt vidare vårväder har vi inte,
men fördelen med det är att man inte behöver känna att man ska
iväg och hitta på så mycket, det är helt ok att bara sitta inne och mysa.
Tror det blir en lugn och skön vecka det här :)




9 kommentarer:

  1. Vi åt våfflorna helgen innan så vi fuska lite. :)
    Skönt med påsklov. Vi har nästa vecka och hoppas på härligt vårväder då!

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. oj vad gott det såg ut! fina bilder! Har ni påsklov nu? Vi har det nästa vecka, trodde inte att det var olika där. Vi får hoppas det blir lite mer sol snart för fy vilket trist väder det var idag. kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Mums!!
    Nääää, bättre sent än aldrig säger jag;-)
    Här är det påsklov först nästa vecka, men jag kurerar ju min loppa jag. Hon får bli hemma imorgon med, har inte varit så pigg idag.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Nääää försvann det jag skrivit...
    Bättre sent än aldrig, eller hur. O våfflor är verkligen så himla gott:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Gokväll!

    Så gott med våfflor! Finns alltid en anledning att äta dem:)
    Nu ska jag kika runt här inne hos dig!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  6. Är ju så gott med våfflor! Härliga bilder!
    Här är det också påsklov, men jag jobbar. Hade gärna haft lite ledigt jag också, men får väl nöja mig med fredag och måndag.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Så gott med våfflor, kan man äta vilken dag som helst :)
    Tack för titten hos mig, alltid roligt att hitta nya bloggar.
    Jätte fina bilder du har.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Nää det finns ingen fel dag för våfflor..det är alltid rätt !!!
    Med risk för att verka tjatig...(o tack för dina söta ord ) men jag måste få säga det igen. Nu tittar jag in här och tänker...ja men så skulle man ju gjort förstås. Ditt sätt att komponera en bild..både i färger och olika material gör att jag inte vill sluta titta. Skärpan är vass och jag är väldigt svag för din vackra bokeh !!!!!! Heja Nilla !!!!!

    Stor varm påsklovskram till dej

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjatig blir du aldrig! Inte när du skriver så där snälla ord ;) Jag blir så glad över dina uppmuntrande och positiva ord om mina bilder, det gör hela min dag! I fler dagar!! För jag ler bara jag tänker på det:)

      Kraaam

      Radera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!