10 november 2010

FOTOVÄGG OCH TÄVLING



Kommer ni ihåg att jag för längesen skrev om min foto/tavelvägg som var nästan klar och som jag skulle visa bilder på? Jag skulle bara få upp några bokstäver först. Det där visade sig förstås ta mycket längre tid än jag tänkt mig...

Men nu är väggen klar, så här kommer bilderna! Jag är riktigt nöjd med den, förutom att jag har 2 vildingar här hemma som hela tiden klättrar på soffan och får tavlorna att hänga snett!







Jag vet ju att vi är många som tycker om att fotografera. Imorgon kommer det en tävling här på bloggen som passar alla som har en favoritbild som ni skulle vilja göra en tavla av... Missa inte att kika in imorgon!


Kram

16 kommentarer:

  1. Du har all anledning att vara nöjd. Det blev riktigt bra.

    SvaraRadera
  2. vad fint det blir med svartvita bilder. Jag har också ett fotkollage på gång (har haft det en tid...) så jag hoppas det blir lika fint ;)

    Ha en fortsatt fin kväll
    Kramar Ida

    SvaraRadera
  3. Jättefin blev den!! Jag har också ett fotoprojekt på G till sovrummet, men är bara i tankestadiet ännu :) Trevlig blogg du tipsade om!
    Spännande med tävling :) Vi har också fått snö här nu så skall bege mig ut i yran för att ta mig till zumban! Väntar på att kunna ta fram skidorna :)) Ha en fortsatt bra vecka!

    SvaraRadera
  4. Jättefint!
    Jag kan bli galen när något hänger snett. Jag går och justerar hela tiden. Även hos andra ;)) LiseLotte

    SvaraRadera
  5. Superfina porträttbilder! Helst den där barnet har dykmask!!! Helläcker.
    Ha en fortsatt bra dag//Pernilla

    SvaraRadera
  6. Fin tavelvägg! Har du något bra knep på hur man får det att bli rakt utan att behöva spika hundra gånger? Är så sugen på en tavelvägg här hemma istället för att sätta upp tavellisterna igen, men bävar inför hur jag ska få det snyggt.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Vilka fina fotografier och vad fint du arrangerat dem. Är också sugen
    på en tavelvägg...

    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Tavelväggen blev jättefin! Jag älskar svart vita bilder :) Kramar från emilia

    SvaraRadera
  9. Åh vilken himla fin tavelvägg!! Vet inte vad som är vackrast, de fina fotona, hur de svarta tavelramarna är hängda eller den häftiga texten emellan.... helheten är såå snyggt! Jag är ju ingen hejare på att fota men nog har jag en och annan bild jag tänkt göra en förstoring av! Håller faktiskt just nu på att måla tavelramar och tänker mig lite nytt på väggarna här hemma! Ser fram emot en spännande tävling/utlottning!

    Måååånga kramizar aka

    SvaraRadera
  10. Såå fin den blev!! Så vackra bilder. Jag har länge tänkt göra en men planerna är många och tiden....suck.

    kram anna

    SvaraRadera
  11. Så fint det blev! Du är så duktig!!!

    Ser framemot tävlingen;)
    Kram J

    SvaraRadera
  12. Riktigt riktigt snygg tavelvägg!!
    Nu måste jag tag tag i min, ramarna
    är klara men inte bilderna.
    Tittar in i morgon, älskar tävlingar;)
    Kram C

    SvaraRadera
  13. Wow, sååå fin fotovägg!! jag älskar svart och vitt så det här var helt i min smak, snygg detalj med röda på cyklopen :)

    Hoppas du får en mysig onsdagkväll i snöyran

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  14. O va snyggt de blev!

    SvaraRadera
  15. kanonsnyggt, nilla! duktigt av dig att komma dig för! jag har haft bokstäver sedan sommaren 09 och ramar sedan tidigare i år, men jag kommer mig inte för att göra något åt saken, trots att jag tycker det är ohyggligt fint med fotovägg. det jag egentligen är rädd för är att det blir för oroligt i och med att vårt vardagsrum ändå är så pass litet.
    kram
    ingela

    SvaraRadera

TACK för att du tar dig tid att lämna en hälsning!